Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisors
Title
Subject
CNPq
Department
Programs
Document Type
Access Type
Help
Sobre o RIIF Goiano
Regulamento
Manuais
Como Depositar
Como Navegar
Gestão dos Depósitos
Termo de Autorização
Termo de Autorização - PDF Editável
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
Dissertações e Teses
Teses e dissertações defendidas extra IF Goiano
Teses e dissertações defendidas em outras Instituições
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-1 of 1 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
15-Aug-2022
SEQUENCIAMENTO E RECOMENDAÇÃO DE AÇÕES PEDAGÓGICAS BASEADOS NA TAXONOMIA DE BLOOM E NO PERFIL RASI USANDO PLANEJAMENTO AUTOMATIZADO POR ALGORITMO GENÉTICO Genético
Costa, Newarney Torrezão da
Tese
Discover
Advisor
1
Fernandes, Márcia Aparecida
Referees
1
Cattelan, Renan Gonçalves
1
Dorça, Fabiano Azevedo
1
Fernandes, Márcia Aparecida
1
Pimentel, Andrey Ricardo
1
Vicari, Rosa Maria
Subject
1
Algoritmo genético
1
Bloom's Taxonomy
1
Genetic Algorithm
1
Planejamento em inteligência arti...
1
Planning in artificial intelligence
1
RASI
1
Recomendação de ações pedagógicas
.
next >
CNPq
1
CIENCIA DA COMPUTACAO
Institution
1
Instituição extra IF Goiano
Initials
1
Instituição extra IF Goiano
Program
1
Instituição externa (descrever o ...
Department
1
Instituição externa ao IF Goiano ...
Document Type
1
Tese
Date issued
1
2022
Date Available
1
2022
Access Type
1
Acesso Aberto